niedziela, 14 kwietnia 2013

Rozdział 12. "Stara miłość"


-Czego chcesz?-warknęłam.
-Mionka chce cię przeprosić.Nie wiem co mnie napadło. Po prostu, kiedy widzę cię z nim- ostatnie słowo wysyczał przez zaciśnięte gardło.- Nie daje rady. Napada mnie złość i nie kontroluje się. A  kiedy dziś zobaczyłem jak wchodzicie do Sali.. po prostu.. Miona.. wiesz , że ja nie nigdy bym cię nie skrzywdził.
-Już to zrobiłeś-odparłam. 
-Mionka. Bo ja wtedy.. no wiesz. To tak szybko się stało. Ty córką Voldemorta, potem ty w Slytherinie- przerwał i popatrzył się na mnie błagalnym wzrokiem.- Proszę przebacz mi..
-Nie wiem Ron..
-Jemu wybaczyłaś- powiedział i skinął głową w stronę drzewa.- W czym on jest lepszy ode mnie? 
-Ron.. 
-Nie Miona- odparł.- Wiesz co powiem ci coś czego potem  może pożałuję. Kocham cię. Od kiedy pamiętam zawsze cię kochałem, lecz nie chciałem zepsuć naszej przyjaźni. Dziś to powróciło, kiedy zobaczyłem cię jak się z nim całowałaś poczułem się zdradzony. 
-Ron.. wybaczę ci , ale nie oczekuj ode mnie czegoś więcej- odpowiedziałam zdezorientowana. Nigdy nie czułam do rudzielca czegoś  więcej niż przyjaźni. Wiedziałam od Ginn , że chłopak cały czas o mnie mówi i że najwyraźniej się zakochał. Ale uznałam to jako tymczasowe zauroczenie.. nic więcej. 
-Dlaczego?-zapytał, lecz nie pozwolił mi nic odpowiedzieć .-Ranisz mnie. Każdego dnia mnie raniłaś. Nie widząc tego , że cię kocham i nie mogę bez ciebie żyć. Czy to jest takie trudne! Zerwij teraz z Malfoyem i możemy być razem. W końcu , będziemy razem Miona. 
Dokończył zdeterminowany. W jego oczach widziałam obłęd , który mi się nie spodobał. 
-Nie Ron. Nie możemy być razem-odrzekłam.
-Oczywiście, że możemy-powiedział i pogładził mnie po policzku.
-Nie!-krzyknęłam i odsunęłam szybko jego dłoń.- Nie rozumiesz. Kocham Draco i nic tego nie zmieni.
-Co się tu dzieje?-za plecami pojawił się blondyn , który objął mnie w pasie. 
Jego oczy wrogo wpatrywały się w rudzielca, a ten zaś patrzył się raz na mnie raz na Draco.
-Jeszcze zobaczysz Miona. To się zmieni-powiedział w końcu.- Ja już tego dopilnuje.
Odwrócił się  i odszedł w stronę zamku. 
Draco spojrzał na mnie, lecz widząc , że nie chce o tym rozmawiać odpuścił. Pocałował mnie delikatnie w usta.
-Wracamy do zamku?-zapytał.
-Tak-odparłam.-Robi się już zimno.
Wziął mnie za rękę i poszliśmy do szkoły. Na korytarzach było pusto. Widocznie lekcje jeszcze trwały.Dlatego udaliśmy się szybko do Pokoju Wspólnego.Na szczęście żaden z nauczycieli nie zauważył nas i spokojnie mogliśmy usiąść w salonie.  Draco nalał mi i sobie Ognistej i usiadł koło mnie na sofie.
-Powiesz w końcu co od ciebie chciał?
-Draco.. On powiedział , że mnie kocha i nie pozwoli żebyśmy byli razem. 
Oczy chłopaka zapłonęły nienawiścią i już zaczął wstawać , lecz w ostatnim momencie złapałam go za rękę.
-I co zrobisz?-zapytałam.-Wejdziesz do klasy i powiesz , że przyszedłeś tylko zabić Weasleya , a potem odejdziesz jak nigdy nic. 
Blondyn zastanowił się i ponownie usiadł koło mnie.
-Herm ja cię kocham wiesz?
-Wiem-odpowiedziałam na co blondyn trochę się rozluźnił.-Czyżby wielki casanowa Malfoy bał się , że ktoś mu zabierze dziewczynę?
Draco spojrzał na mnie i uśmiechnął się słodko.
-Każdego dnia będę się bał , że ktoś mi ciebie zabierze. 
Zaśmiałam się cicho, lecz widząc , że chłopak mówi poważnie pocałowałam go namiętnie w usta.
-Nie masz się o co bać. Bo na razie się nigdzie nie wybieram-odparłam i usiadłam mu na kolanach.
-Na razie?-zapytał zdziwiony i odepchnął mnie lekko. 
Uśmiechnęłam się do niego i pocałowałam go w usta. Spodziewałam się takiej odpowiedzi. 
Nasz związek na pewno będzie miał wzloty i upadki , ale czuję , że to właśnie on jest tym jednym.
-Kocham cię -odpowiedziałam, kiedy zabrakło nam już powietrza. 
Draco uśmiechnął się łobuzersko i wziął mnie na ręce , kierując się w stronę jego sypialni. 

~*~

Szablon z http://zaczarowane-szablony.blogspot.com/
Zapraszam na fp;   http://www.facebook.com/JeszczeJedenWeasleyMnozycieSieJakGnomy

Jak się podobało? ;) Mam nadzieje , że się spodobało chociaż rozdział trochę krótki.. Czekam na Wasze opinie w komentarzach ;* 

Wszystkie blogi , które polecam są w zakładce POLECAM :P Jeśli chcecie żebyście byli tam i Wy , napisz w komentarzu  link do Twojego bloga - z chęcią wejdę , przeczytam i zostawię komentarz. ;P

ASTORIA.  

11 komentarzy:

  1. NIENAWIDZĘ RONA. Fajnie, Że Hermionie i Draconowi się układa :)
    Z niecierpliwością czekam na następny rozdział (mam nadzieję że nie będzie taki krótki).
    Pozdrawiam,
    Olga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha! Ron jak zwykle w złym świetle ;) no cóż. Nie będę się na to uskarżać ... ff wyrabia zdanie na temat postaci.. XD no cóż.. Do następnego!
    .//I.
    I zapraszam do mn hermiona-hogwart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział cudowny<3
    Jak ja nie cierpię Rona.Wkurza mnie na maxa.
    Czekam na kolejny rozdział z niecierpliwością:)

    Pozdrawiam Jagoda:);*

    OdpowiedzUsuń
  4. LaLa... Moja postać z Harrego na dzisiaj to Luna, ale to nie jest ważne... Ciekawy rozdział, ciekawy blog.
    Ron...
    Sisotra i ślizgon? Robi wszystko by ją wydziedziczono.
    Ron i ślizgonka, córka Tomcia? Ja, ja! I wszyscy muszą być na tak.
    Mam pytanko...
    Gdzie jest Harry? Na randce z Daf?
    Zapraszam do mnie...
    Finite
    wojna-zartow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny szybko dziewczyno dodawaj cos nowego i dziękuje za komentarz . Nie Lubie Rona i mam szczerą nadzieję Astorio że to zakończy się Happy End ?

    OdpowiedzUsuń
  6. dramione-forever-and-ever.blogspot.com -zapraszam.
    By the way super blog. Czytam dalej.

    CaRiNo

    OdpowiedzUsuń
  7. spoko rozdział sorki że nie komentowałam ale miałam coś z komputerem ciekawe co Ron wymyśli?? DUUUUŻOOOO WENY ŻYCZĘ!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny! nie mogę się doczegać następnego! nie nawidze rona! niech ona sie ogarnie lol ;D super zakończenie:) kiedy będzie następny??
    było by miło gdybyś zajrzała do mnie, dopiero zaczynam ;> http://zrodzonawcieniu.blogspot.com/

    ps. fajny wygląd :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że dodam w poniedziałek. :)
      Oczywiście, że wpadnę ;*
      Dzięki. :D

      Usuń
  9. Super, blog podoba mi się bardzo ta historia :)
    +Zapraszam do mnie to moje pierwsze opowiadanie :3
    http://na-wiecznosc-razem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń